Klagevejledning
Hvis du har
klaget til Roslev Fjernvarmeselskab, og hvis du ikke er tilfreds med det svar
eller den afgørelsen, som vi har truffet i din sag, skal du
sikre dig, at du som minimum har vores afgørelse på skrift, f.eks. i en e-mail
eller i et brev.
Fjernvarmeselskabets afgørelse om ikke give dig medhold — eller kun vil give dig
delvis medhold — kan indbringes som en civilretlig tvist ved
Ankenævnet på Energiområdet.
Ankenævnet
på Energiområdet
Carl
Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Tlf.: 4171
5000post@energianke.dk

Du kan læse
mere om klagesager på ankenævnets hjemmeside:
www.energianke.dk
På
hjemmesiden www.forbrug.dk kan du indgive en klage online via dette link:
klage online.
(Vælg:
»energi« og følg instruktionen).
Det koster
et klagegebyr på 160 kr. at få en sag behandlet. Hvis forbrugeren får medhold i
klagen, får forbrugeren gebyret tilbagebetalt.
Der er
ingen klagefrist, men du bør dog ikke vente for længe med at sende klagen til
Energiankenævnet.
Vær
opmærksom på at Energitilsynet og Energiklagenævnet også er klageinstanser for
mere generelle spørgsmål på fjernvarmeområdet.
Du finder
oplysningerne om klagemulighederne på
www.energitilsynet.dk
og
www.ekn.dk
|